vrijdag 21 oktober 2011

Klokhuisjes.

Hallo allemaal!

Ik zit nu al een paar uur op de computer vanalles te proberen en ik word er een beetje moe van. Het valt nog niet mee een blog bij te houden, er komt van alles bij kijken. Je probeert wat en je bent zo een paar uur verder. Hadden jullie dat ook in het begin? Oefening baart kunst, zullen we maar denken.

Het leukste is natuurlijk de foto's te bekijken. Daarom zal ik de komende tijd laten zien wat ik zoal onder handen heb. Zoals dit:

Dit zijn apple-cores, ofwel klokhuisjes. Een quiltvriendin noemt het ook wel botje-bij-botje. Het is de kleine maat nl. 2" . Het moet een kleedje worden voor het gangkastje en ik ben nog niet op de helft. En als ik zo lang op de computer zit, komt er helemaal niks van terecht. Gauw maar weer verder dus.

Groetjes van Rita uit quiltland.

1 opmerking:

christine zei

hallo Rita
leuk dat je op mijn weblog geweest ben en ja ik breng jou een tegen bezoekje. je apple cor zien er werkelijk heerlijk uit frisse kleuren. doe je dat op de hand of met het maschientje? ik doe het op de hand maar vindt het nog wel een crime hoor die holle en bolle kanten maar het lukt. ik wil er deken voor mijn kleindochter van maken dus 1,20 bij 2meter een 1 pers.
vindt je blog er leuk uit zien en zal je regelmatig komen bezoeken.
christine