woensdag 30 november 2011

Garden Party Member

Hallo allemaal,


Misschien is het jullie opgevallen dat ik een paar nieuwe buttons bijgeplaatst hebt.

Ik heb nl. een tip gekregen van Bep dat ik me aan kan melden bij de Garden Party.
Dat is een quiltclub waar je je in kunt schrijven via de computer. Dan moet je elke woensdag minimaal
één hexagonnetje maken en minimaal één maal per maand een up-date geven. En die up-date moet dan wel op woensdag gebeuren, omdat alle leden dat doen. Zo gaan meer mensen mijn blog volgen. Daarom dus de One Flower Wednesday-button.





Dus ik zal vanaf nu elke woensdag een berichtje plaatsen over de hexagonnetjes. En alle extra berichtjes zijn natuurlijk mooi meegenomen!


Welnu, wat heb ik zoal gedaan?


Ik ben aan de eerste rozet begonnen. Er moeten nog zes rijen omheen, waarvan de laatste rij in het rood gemaakt moet worden.


Die rode stof heb ik kunnen vinden bij   haar    (klik). Het is geen effen stof. Er zitten hele fijne zwarte bloemetjes in verwerkt. En dat komt weer mooi uit bij de zwarte stofjes die ik al eerder gekocht had. Er zaten ook zwarte stofjes in de Jelly Roll.



Het komt er dan ongeveer zó uit te zien:




Dit was dus de One Flower-Wednesday up-date. Een volgende keer meer.


Fijne dag!



1 opmerking:

Anoniem zei

GENOEG hoor Rita!!
Leuk om je verhaaljes te lezen.

Groet Toos.