vrijdag 25 november 2011

Handwerk en Quiltdagen en Kerst Open Dag.

Hoi allemaal!

Het was een poosje stil hier omdat er meer dingen in het leven zijn dan handwerken. Jammer genoeg.

Ik heb natuurlijk wel wat gedaan op quiltgebied. Ik ben verder gegaan met de hexagonnetjes, maar heb er nog niet zoveel af. Wel een boel stofjes gesneden en malletjes geknipt, want die zijn zo weer op.

Ik vond nog een Jelly-Roll in de kast en dacht: zal ik wel of zal ik niet. Ik vond het namelijk een beetje zonde om hem aan te breken. Maar ja, waar heb je hem anders voor. De kleurtjes passen in ieder geval mooi bij de andere lapjes die ik al had uitgezocht.

Even nog een foto van de hexjes die af zijn.

Ik zal nu toch op zoek moeten gaan naar de rode ondergrondstof. Misschien zondag. Dan zijn nl. de Handwerk en Quiltdagen in de Rijnhal in Arnhem. En anders bij Bep in Hall. Zij heeft zondag
Kerst Open Dag. Ik verheug me er nu al op. Van hexagonnetjes maken zal dus wel niet veel komen dit weekend. Mochten jullie niet naar Arnhem gaan of naar Hall, dan wens ik jullie toch een gezellig weekend!


Groetjes Rita.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rita.

Het duurde evev maar met een beetje hulp lukt het wel om je te volgen.
Grtz Maria.

Anoniem zei

Nu weet ik hoe het gaat.
Tenminste ik geloof dat ik het weet!Het was me wat,maar het was een leuke morgen en ik vind je erg inspirerend!
grtz maria