zondag 20 november 2011

Mag ik er even tussendoor?

Hallo allemaal!


Mag ik er even tussendoor? Mijn pleegmoeder heeft mij nl. een make-over gegeven. En dat was ook wel nodig ook.

Ik ben ooit al eens gemaakt naar een patroon van Bep (klik). Ere wie eer toekomt. Toen was mijn naam nog: Country Doll en had ik een antiek-look. Maar mijn pleegmoeder vond dat ik met mijn tijd mee moet gaan en heeft een nieuwe jurk voor mij gemaakt. Het schortje moest in de bleek want die was nog ge-tea-dyed. Voor leken: geverfd in een thee-bad.  En ik moet zeggen hij is er wel van opgeknapt! Het jurkje is gemaakt van Japanse stof (chic hè) en dat is lekker warm voor de winter.


Voor de verandering heb ik nu een ster in mijn handen gedouwd gekregen. Dat is weer eens wat anders dan een hart.

Een ander kapsel maakt het helemaal af. Als dat je geen vleugels geeft dan weet ik het ook niet meer.

O ja, mijn nieuwe naam is: Country Cristmas Angel.


Zo, vandaag was het de dag van de engel. Morgen zijn de hexen weer aan de beurt.


Fijne dag nog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gemaakt Rita.

Groet Toos.

Lizzy zei

Lieve tante Rita, wat een schatje zeg! En wat een mooie vlechtjes. Dat heb je weer geweldig gedaan! Heel veel liefs Lizzy & Marly