maandag 14 november 2011

Nieuw winterproject?


Hallo allemaal!


Tijd voor een up-date. Wat heb ik gedaan dit weekend. Op handwerkgebied valt er weinig te melden,
ik heb alleen twee nieuwe rijen aan mijn klokhuisjeslap gezet.



Dat wil niet zeggen dat ik verder niks gedaan heb. Ik heb alvast op de computer de hexagonnetjes gedownload via de Quiltmania-site.



Dus toch een nieuw winterproject? En ik had nog zo gezegd.........
Ja, ja, ik weet het, Ik ben heel stout geweest en dat moet je niet doen als Sinterklaas weer in het land is.
Maar ik kan het niet laten en ik hou wel van een beetje afwisseling. Elke dag aan het zelfde werkstuk werken is niets voor mij.

Ik kan alvast met de bloemen beginnen, ik hoop alleen dat het printerpapier stevig genoeg is om de stof eromheen te vouwen. Ben benieuwd.


Nu alleen nog op zoek naar die mooie rode ondergrondstof. Ik kan natuurlijk voor een andere kleur gaan, maar die mooie warme kleur rood, daar ben ik helemaal voor gevallen.


Kijk, wat ik gisteren nog gescoord heb op de rommelmarkt. Kleine panelstofjes van gobelinstof.
Leuk om in een quilt te verwerken of om kussens van te maken. Ik heb er twee in het rood:


En twee in het beige, met bloemen in een hartvorm.

Ik ben nog aan het broeden wat ik ermee zal doen.


Verder kon ik deze twee exemplaren ook niet weerstaan:


Leuk, hè.
Weer genoeg geschreven voor vandaag. Ik ga weer wat doen!

RITA


Geen opmerkingen: