vrijdag 11 november 2011

Reageren op mijn blog.

Hallo allemaal.


Ik hoor zo om mij heen van mensen dat ze geen reactie kunnen geven op mijn blog.


Mocht je willen reageren dan kan dat door een google-account aan te maken.Ik heb me laten vertellen dat dat heel makkelijk gaat. En dan komt de reactie ook in mijn blog te staan. Als je dit niet wilt omdat je dat account verder niet nodig hebt, dan kun je ook een reactie geven via de mail.

Klik dan op mijn profiel en doorklikken naar e-mail me. Als dat nog niet lukt, stuur dan het handje naar e-mail me (niet klikken). Dan verschijnt links onderin beeld een klein regeltje met mijn e-mailadres.


Als je dat dan overneemt, kun je vanuit je eigen account een mailtje sturen. Ik vind het altijd leuk een reactie te ontvangen.



Fijne dag!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke site!

Carmen zei

Hoi Rita, Erg leuk om je blog te volgen. Wat leuk dat je dit ook als hobby hebt. Dat wist ik helemaal niet! De berenquilt is echt leuk geworden. Ik hou wel van dit soort dingen. Alleen moet je er wel enorm veel geduld voor hebben. Ik vind het knap hoor. Succes met je blog. Groetjes Carmen