maandag 28 november 2011

Verwen-weekend.

Hallo allemaal!

Ik moest even bijkomen van het weekend. Zoveel leuke dingen gezien en gekocht natuurlijk. Ik moet me eigenlijk schamen, maar ik waande me als een kind in een snoepwinkel.



Allereerst zondag de Handwerk en Quiltdagen in Arnhem bezocht. We (mijn schoondochter en ik)
stonden al voor 10 uur bij de kassa. Het was toen nog lekker rustig, zodat we op ons gemak rond konden kijken. Heel veel stofjes gezien. Hele mooie, maar ook stofjes waar ik niet zoveel mee heb. Ik ben atijd gek op ruitjes en stipjes en die waren er in overvloed. Daar moest natuurlijk wat van mee naar huis.

Hier sta ik te watertanden bij de boekenkraam:


Nog een paar sfeerfoto's:








 
Voor de drukte begon stonden we al weer buiten, dus op naar Hall naar  Bep  (klik).

Toen we aankwamen schrokken we van het aantal auto's dat er stond. De keuken was zo vol, daar was geen doorkomen aan. Dus op naar de winkel! Daar kon je bijna op de hoofden lopen, zo vol. Wat een gekkenhuis!



Er was ook nog een dame die wat kwam vertellen over oude quilts:








Met veel moeite heb ik nog een paar lapjes en een leuk boekje kunnen bemachtigen. Toch nog maar terug gegaan naar de keuken, waar een lekker kopje koffie op ons wachtte met een heerlijk stuk appelcake. Bedankt Bep, dat je dit toch allemaal maar doet voor ons. Ik zou helemaal gek worden met zoveel mensen over de vloer. Ik kom nog wel eens terug op een rustiger tijdstip.




Al met al was het een geslaagd weekend en ik kan weer even verder met mijn stofjes.



Fijne avond!

2 opmerkingen:

bep zei

Hoi Rita,leuk dat je nu een weblog hebt,dat wist ik niet, ik zal je volgen. Het was ook erg druk, ik was er zelf ook helemaal van onder de indruk. groetjes Bep

Quiltswaen zei

Hoi Rita,

Leuke blog hoor, ik ga je zeker volgen

groetjes quiltswaen