zaterdag 24 december 2011

Even een rustmoment.

Hallo allemaal.


Nog even een klein berichtje voor de Kerst. De dag voor Kerst doe ik altijd rustig aan. Ik zorg er altijd voor dat ik twee dagen voor Kerst alle boodschappen in huis heb. Mocht ik dan toch nog iets vergeten zijn dan is er nog tijd om dat te kopen. Maar een goede planning is het halve werk. Gisteren had ik een kookdag, d.w.z. de soep is gekookt, de rollade gebraden. Ik maak altijd zelf salades, want ik ben niet zo van dat kant-en-klaar gedoe. En ik heb nog twee taarten gebakken. Zo komen we de dagen wel door. Nu dus even een rustmomentje voor mezelf. Op andere blogs is het ook rustig. Er wordt weinig gedaan op handwerkgebied.  Volgende week wordt het weer wat rustiger voor wat betreft de tijdrovende huishoudelijke klussen.  Misschien heb ik dan wel even tijd om wat huisjes te maken.



Ter afsluiting wil ik iedereen hele fijne en gezellige Kerstdagen wensen!!!




1 opmerking:

Anoniem zei

Jullie ook fijne Kerststdagen!!!
Gr.T