zondag 11 december 2011

Heftige week.



Lieve mensen,


Allemaal ontzettend bedankt voor alle lieve reacties, telefoontjes, bloemen en kaartjes
na het verlies van onze hond Jari. We vinden het heel fijn dat iedereen met ons meeleeft.

Het is allemaal nog heel vers en onwerkelijk dat hij er niet meer is
maar we moeten toch door. Ik probeer maar een beetje bezig te blijven
alhoewel je aan de andere kant weer nergens zin in hebt.




Nooit gedacht dat ik de dagelijkse wandelingen zo zou missen. Om toch maar
een beetje in beweging te blijven ben ik zaterdagmiddag maar
op de fiets gesprongen en heb een tochtje naar Hall gemaakt.


Het was prachtig weer maar ik had wel wind tegen. Dus ik kon even lekker
uitwaaien. Binnen een half uur stond ik in het gezellige winkeltje van Bep.

Even lekker rondsnuffelen. Niet dat ik wat nodig had,
maar jullie weten zelf wel hoe dat gaat. Je ziet zoveel leuke dingen zoals dit:


En wat dacht je hier van:


En ook dit nog:


Dat komt altijd wel van pas.

Errug, hè. Ik heb me even helemaal laten gaan.

Na het shoppen nog even gezellig kletsen in de grote woonkeuken met een kop thee.

En daar kwam zowaar  Gerda ook nog aan met haar dochter.


Het werd dus toch nog een gezellige zaterdagmiddag
na een hele heftige week.


Gelukkig had ik op de terugweg de wind mee. Ik was in 20 minuten weer thuis.
In een leeg huis, dat wel. Daar kan ik nog niet aan wennen.
Maar vlug mijn nieuwe aanwinsten gaan bewonderen......


Fijne dag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Rita, veel knutsel plezier!!!

Groet Toos.