dinsdag 6 december 2011

Ik hou zo van tussendoortjes.

Hallo allemaal.


Dat was schrikken dit weekend! Stond er opeens een zwarte Piet voor de deur. Aangezien
wij geen kleine kinderen meer thuis hebben, was dat heel bijzonder. Gelukkig hoefde ik niet mee in de zak naar Spanje maar ik moest wel beloven om meer projecten tot een goed einde te brengen.





Meteen maar even de daad bij het woord gevoegd en ziehier het resultaat:

En kijk: de eerste kerstkaart is ook al binnen. Ja Toos, dit jaar ben je niet de eerste!!!!


Deze kerstman heb ik gemaakt volgens een patroon van   Wilma    (klik). Het was de bedoeling dat alleen
de witte rand van fleece-stof gemaakt zou worden. Maar de rode stof die ik ervoor gekocht had, bleek veel te weinig. En wat doe je dan als je de pop al af hebt en wilt aankleden? Gauw maar even naar
Blokker gefietst en een rode fleece-deken erbij gekocht. Nog lekker goedkoop ook!


Wat istie leuk geworden, hè.

Dat was weer een leuk tussendoortje. Krijg je toch weer eens iets af tussen alle grote projecten door.


Fijne dag!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rita, post de kaarten meestal 5 december, is de Sint het land uit. Heb je de kerstboompjes gezien v/h patroon wat jullie op de handwerkbeurs gekocht hadden voor mij. Zijn erg leuk geworden!! Groet toos

Mascha zei

Goed bezig! Wat een leuke en vrolijke kerstman.
Groetjes Mascha

Quiltendewilma zei

Oh wat is het een plaatje!!
Heb mij meteen aangemeld als volger,..