donderdag 29 december 2011

In de lappenmand.

Sorry mensen,

Dat ik even niets van me heb laten horen, maar ik zit niet zo lekker in mijn vel. Net als veel anderen ben ik grieperig en ik heb ook nog migraine erbij. Het is niet zo erg dat ik in bed moet liggen maar je kunt je voorstellen dat ik nergens zin in heb. Ik zit dus in de lappenmand zoals ze dat noemen. Nu vind ik manden met lapjes altijd erg interessant. Maar deze laat ik maar aan mij voorbij gaan.

Zelfs de One Flower-Wednesday heb ik moeten missen.

Verder ben ik me geestelijk aan het voorbereiden op een renovatie van onze woonkamer.
De plavuizenvloer moet er uit gehakt worden, er komt een houten vloer in, die vervolgens doorloopt naar de gang en de keuken. Dus de hele benedenverdieping moet leeg. De dozen staan al klaar om volgepakt
te worden!



Dat gaat de eerste week van januari gebeuren. Ik kan nu al voorspellen dat de bouw van de huisjes vertraging op gaat lopen.


Ik durf nog een voorspelling te doen voor het nieuwe jaar!
Ik kan jullie nu al vertellen dat er weer een nieuwe hond komt. We staan alweer op de wachtlijst voor een labradorpuppy, want het is toch wel erg stil zonder hond. Dat betekent dus ook weer minder tijd voor de bouw van de huisjes. Wordt vervolgd.

Ik weet niet of ik me deze week nog meld, ik zal jullie blogs nog wel af en toe lezen. Daarom wil ik jullie nu alvast een heel gelukkig en gezond en creatief  2012 toewensen.


Tot in het nieuwe jaar!!!!




4 opmerkingen:

Mascha zei

Van harte beterschap. En voor jullie ook alvast een gelukkig, gezond en creatief 2012!
Groetjes Mascha

Monica zei

Ik hoop dat jij snel weer beter bent met de grote klus in huis. Een goede jaarwisseling en veel inspiratie voor 2012

Anoniem zei

Ha Rita,

Beterschap EN een prettige jaarwisseling EN een gezond 2012!!
Groet T.

christine zei

hallo Rita
ik hoop dat je ondertussen een beetje opgeknapt ben. ik zit al van voor de kerst nie lekker in mijn velletje maar oke we gaan er weer voor .
veel sterkte met de verbouwing wij hebben het boven voor de helft klaar nu . van de zomer beginnen we aan deel 2 van de verbouwing.

veel geluk en gezondheid voor 2012.

christine