donderdag 15 december 2011

More ideas than time.




Daar ben ik alweer!

Ik moet jullie nog even wat vertellen over de hexagonnen.
Van Bep had ik de tip gekregen om me in te laten schrijven op de site van One Flower-Wednesday. Want dat zou een hoop bezoekers opleveren op mijn blog.

Al twee weken was ik bezig om mijn naam op de lijst van deelnemers te zetten maar het lukte maar niet.
Ik heb zelfs nog in mijn beste engels een mailtje gestuurd naar Karen in Canada met de vraag wat ik verkeerd doe.
Ze heeft me zelfs teruggemaild dat ik het steeds opnieuw moet proberen en dat ze het zelf ook zou proberen.
Vanmorgen had ik een mailtje van Karen waarin ze me feliciteerde dat het me toch gelukt was. Dat had ik zelf nog geeneens gezien.

Als jullie het zelf met eigen ogen willen zien, ga naar mijn blog en druk op de one flower-button. Klik dan op de inschrijflijst bovenaan. Daar staat mijn naam dus bij.
Ik kreeg meteen nog een reactie vanuit Canada. Is dat niet geweldig!!

Zo zie je maar: de aanhouder wint.


Het is vandaag een dag waar veel quitsters naar hebben uitgekeken, want vandaag wordt het patroon verstuurd van de nieuwe gekte op het wijde web: Building houses from scraps.

Ja, deze gek doet ook mee. Ik ga alleen niet iedere dag een blok maken. Ik heb tenslotte nog meer te doen. En ik wil proberen om het patroon zo aan te passen dat ik hem op de machine kan maken. Het patroon heb ik al uitgeprint. Leuk, leuk, leuk. Nu nog bedenken hoe ik het aan ga pakken. Welke kleuren ga ik gebruiken. De naam zegt het al: je kunt er mooi stofrestjes voor gebruiken. Het zal dus een kleurige quilt worden.  Wil je meer weten over dit project klik dan op de button op mijn blog rechts bovenaan.



Fijne dag!







3 opmerkingen:

betty prins zei

Meer plannen dan tijd, komt mij ook bekend voor. Maar de huisjes kunnen er nog wel bij....
Leuk dat ik door Jeanneke's project op jouw blog terecht kom! Gezellig ook de hexaconetjes.

Monica zei

Via Betty kwam ik op jouw blog, dat ik met plezier heb bekeken en gelezen, succes met je huisjes!

Anoniem zei

Leuk die roze met wit gestipte zijkanten!!!
Wel iets vaker wat schrijven Rita, ik kijk nl. elke dag even of je wat
geschreven hebt. :)
Toos