woensdag 14 december 2011

One flower-wednesday.



Hallo allemaal!

Het is vandaag woensdag en dat betekent dat ik een up-date
ga geven van de hexagonnetjes.


Het aantal bloemen wat ik tot nu toe gemaakt heb is 21. In totaal moet ik
541 hele bloemen maken. Plus nog een aantal halve
en gedeeltelijke bloemen.


Ik heb er dus nog een heleboel te gaan!

Kijk eens wat een leuk doosje ik heb gevonden tussen alle spulletjes op
mijn naaikamer.
Hier kan ik mooi alle rode hexagonnetjes in bewaren. Zoals je ziet
heb ik er daar ook al een aantal van gemaakt en heb ik al een heleboel
rode vierkantjes gesneden van 1  1/2 inch.



Eigenlijk moet ik eerst de middenrozet afmaken
en vandaaruit verder werken. Dat lijkt mij het handigste.
Maar ik heb ongemerkt een boel rode gemaakt onder het
televisie kijken. Bij andere projecten kon ik dat nooit want ik kon niet kijken en naaien
tegelijkertijd. Maar dit kan makkelijk op gevoel. Wel af en toe controleren natuurlijk.

Vandaag maar eens wat bloemen met elkaar verbinden en kijken hoe dat staat. Ik ben benieuwd!!


Kijk eens wat een leuk hexagon-lijstje!




Fijne dag!


3 opmerkingen:

Mascha zei

Mooie bloemen. Leuk van kleur ook.
Groetjes Mascha

Karen zei

A very colourful, beautiful garden!

Quilting Chemist (Danette) zei

Pretty flowers, your garden is growing beautifully!