dinsdag 20 december 2011

Van alles wat.



Hallo allemaal.

Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen. Net als zoveel mensen
moet ik ook wel eens andere dingen doen dan een blog bijhouden en handwerken. Jammer genoeg.
En dan zijn er nog de voorbereidingen voor de Kerst.

Met de hexagonnen ben ik lekker opgeschoten, maar die laat ik morgen zien.

Afgelopen weekend heb ik me met de patroontjes van de huisjes bezig gehouden.
Alle stukjes met naadtoeslag uitgeknipt en op stevig papier geplakt.
Ook heb ik een patroontje (dankzij Jantine) voor paperpiece huisjes. Nu nog even kijken wat me het makkelijkst af gaat. Ik weet al wel dat ik niet elke dag een blokje maak. Ik zie wel als ik zin en tijd heb.


Ik heb de huisjes rechtstreeks op het vliespapier (luierinlegvel) uitgeprint. Eerst even bijknippen; zodat het vlies even groot is als het printerpapier. Dan met kleine plakbandjes vastplakken. Dat scheelt me het meeste werk, nl het overtekenen op het vliespapier.

Het grote huizenblok dat in het midden komt heb ik al af. Sorry, ik mag hem nog niet laten zien. Zo zijn nu eenmaal de regels. Mag pas op 1 januari!

Vandaag een hele drukke dag gehad. Ik moest nl. oppassen op de hond van mijn zoon en schoondochter. Wat een druktemakertje. Ik ben bekaf. Ze is nu 8 weken oud en afgelopen zaterdag hebben ze haar opgehaald. Het was dus de hele dag plasjes opdweilen en opletten. Maar zowaar heeft ze ook een paar keer lang geslapen en kon ik drie rijen aan mijn klokhuisjeslap zetten.
Hè, gelukkig toch nog wat gedaan vandaag.



Dit is Hummer. Nu nog een klein Hummertje.

Weer drie rijen aan mijn klokhuisjeslap.


Morgen zien we wel weer verder!!

3 opmerkingen:

Gerda zei

JAAAAA...gevonden!!!!!!
Wat ziet het er hier gezellig uit!!!
je klokhuisjes..( ook ehhh huisjes ;0)..)zijn prachtig...
Fijne avond

Anoniem zei

MOOOOOOOOI, je klokhuisjeslap!!!

Groet Toos.

Mascha zei

Wat wordt je lap al mooi. En wat een schatje is Hummer.
Groetjes Mascha