donderdag 19 januari 2012

Het eerste huisje.

Hallo allemaal. 

Jullie verwachten natuurlijk een heleboel foto's van de dingen die ik de afgelopen dagen gemaakt heb. Daarmee moet ik jullie toch teleurstellen. Dit is wat ik gedaan heb, althans op handwerkgebied.
Het eerste en tot nu toe enigste huisje.
Het begin van een paar hexagonnen.


Ik weet het. Het is nauwelijks de moeite waard. Maar het zijn nog allemaal na-weeën na de opknapbeurt van de woonkamer. Er staan nog een paar dozen die uitgepakt en uitgezocht moeten worden. Maar als dat klaar is, is alles ook lekker fris en schoon. Het gewone huishoudelijke werk moet daarbij ook nog gedaan  en dan zijn daar nog veel verjaardagen die gevierd moeten worden en laten we daarbij de bezoekjes aan onze toekomstige puppy niet vergeten. Allemaal tijdrovende "klussen".

Mijn nieuwe gordijnen zijn inmiddels ook opgehangen en wat blijkt: ze zijn te lang. Ik dacht toch echt dat ik ze goed had opgemeten. Maar beter te lang dan te kort. Ik heb ze nu nog een keer omgeslagen en vastgespeld. Kan ik daar weer mee aan de gang. Dat kan er ook nog wel bij.
Hier kun je gelijk mijn nieuwe vloer zien.
Alvast een beetje voorjaar in huis gehaald.

Ik heb ook mijn blog bijgewerkt. Aan de rechterkant heb ik een paar nieuwe blogs bijgezet, die ik leuk vind om te lezen. Misschien vinden jullie het ook leuk om ze te lezen.

Volgende keer hoop ik meer te kunnen laten zien.

Fijne dag!

4 opmerkingen:

Atelier Ullizee zei

Dat is alvast een heel mooi huisje!

Anoniem zei

Ziet er mooi uit hoor!!!!

groet Toos.

Monica zei

Wat een leuk huisje, en jullie eigen huisje is ook schitterend opgeknapt, als alles klaar is komt er van zelf wel weer tijd voor handwerkjes

christine zei

leuk rita je nieuwe dingen op je blog .
ja ja jouw gordijnen te lang en de mijne waren te kort balen hoor . maar oke je voorjaars bakje ziet er gezellig uit en je vloer is prachtig hoor .

christine