zondag 26 februari 2012

Helemaal bij.

Er moest even een tandje bij gezet worden maar het resultaat is er dan ook naar. Ik ga nu gelijk op. Wat zeg ik. Ik loop er een paar voor.
De huisjes van januari en februari zijn klaar. Ik kan nu dus een paar dagen kalm aan doen. Even tijd voor wat huishoudelijke klussen en andere dingen op handwerkgebied.

Dit zijn de huizen die dit weekend zijn gemaakt.


En wat betreft de "specials" waar ik het de vorige keer over had. Dit is het huis voor 1 januari:

Dit stofje staat voor het vuurwerk om middernacht.

En deze spreekt voor zich:

Die is natuurlijk voor valentijnsdag.

Let ook nog even op deze:

Een stofje met Amish-koetsjes. Deze vond ik zelf wel geinig.

De druk is nu van de ketel. Ik kan weer rustig ademhalen. Aankomende week gaan we weer verder.
Ik ben er nu aardig geroutineerd in geworden, ik heb er nu wel vertrouwen in dat het verder goed komt.

Fijne zondag nog!!

5 opmerkingen:

Suuske zei

Zóóó, jij hebt er goed de vaart in gehad. Goed hoor! Leuke huisjes heb je ook gemaakt voor de speciale dagen.
Lekker dat je nu ook weer tijd hebt voor je huishouden, oh nee, ik bedoel voor andere handwerkdingetjes!! De andere projectjes schieten er bij mij een beetje bij in.

Groetjes, Suzanne

Quiltendewilma zei

BONK!!
Oeps ik rol van mijn stoel,...

Wat ben je goed bezig geweest!!
Zoveel huisjes,...

joke keuninx zei

wat veel huisjes al , ik loop inmiddels al 2 weken achter goed hoor !

Karen zei

So many beautiful houses! Lovely sashing fabric too.

bep zei

Daar zie ik de mooie rustige huisjes weer,je gaat helemaal goed Rite, gezellige dag, Bep