woensdag 22 februari 2012

Hexagonnen.

Hallo allemaal.

Het is al weer een week geleden dat ik een berichtje plaatste, dus het is de hoogste tijd voor weer een up-date van de hexagonnen.

Zie hier het resultaat: 10 hexagonnen. Ik heb er ook nog wat liggen van de vorige keer, dus ik moet nu maar eens een aantal rode hexjes maken zodat ik ze aan elkaar kan zetten. Dan kan ik meteen zien welke lengte ik aan moet houden want ik ga dus geen hoekrozetten en geen midden rozet maken.

Verder wil ik er meer zwart in verwerken omdat er ook zwart voorkomt in de rode achtergrondstof.

Met Robin gaat alles goed. Hij is al goed gegroeid. Ik ben drie dagen bezig geweest om hem te leren een pootje te geven. Nu heeft hij eindelijk door wat de bedoeling is en geeft de hele dag pootjes.
Als hij nu een plasje heeft gedaan, gaat hij uit zichzelf al zitten en steekt een poot omhoog. Ik hoef niks meer te zeggen. Hij heeft inmiddels de 9-weken inenting gehad en dus mogen we nu meer oefenen met het aan de riem lopen. Ja, je moet er even energie in steken, maar dat krijg je allemaal weer terug!

Dat wil niet zeggen dat ik verder niks gemaakt heb, maar dat bewaar ik voor de volgende keer.
Ik ga me weer aanmelden voor de One Flower Wednesday  en meteen even kijken bij de andere dames wat ze gemaakt hebben.

Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Karen zei

Ten is such a lovely number!

Quilting Chemist (Danette) zei

So many flowers for your garden this week, Beautiful!

krisgray zei

How pretty!

Becky G zei

So many! Well done, and lovely too. BTW... I love the photos of your dogs: an old faithful and your new square nosed pup from last year. Adorable.

KijkDaarIs zei

je hebt weer heel wat bloemetjes gemaakt...en wat zien ze er leuk uit!!!!

Monica zei

Wat zien jouw bloemetjes er leuk uit. Kijk ook even op mijn blog, ik hoop dat jij veel kijkers krijgt, groetjes

Suuske zei

Mooie bloemetjes. Ziet er ook heel goed uit op de rode ondergrond.
Fijn weekend.
Groetjes, Suzanne