woensdag 1 februari 2012

Ik ben eruit!

Hallo allemaal.

Het is alweer woensdag en alhoewel ik zaterdag ook al een up-date heb gegeven, kan ik het niet laten vandaag ook iets te laten zien.

Ik ben er uit! Ik zat al een tijd te twijfelen of ik de midden-rozet er wel in moest doen. Na enig overleg met een quiltvriendin heb ik besloten de midden-rozet er uit te laten. Jammer van het werk wat ik ermee heb gehad, ik had hem al half klaar. Maar nu hoef ik ook niet van die verminkte bloemen eromheen te maken. Sorry voor het nare woord maar ik kan er even niks anders voor bedenken.

De vier rozetten op de hoeken was ik zowiezo al van plan weg te laten. Het wordt nu dus een lap van kleine hexagon-bloemen. En het meest logische is dan dattie vierkant wordt.

Vandaag kan ik er maar twee laten zien.

Nu hangt er op mijn ontwerpwand dus een zielige hexagon-rozet, waar niks meer mee gedaan wordt.
Maar hij is niet alleen. Hij heeft gezelschap van het grote huis dat ik ook al af had en ook niet ga gebruiken. Daar heb ik inmiddels al weer andere idee├źn voor. En hij past natuurlijk ook niet meer bij de huisjes die ik tot nu toe gemaakt heb. Niks veranderlijker als een mens.
Ik denk maar zo: nu kan het nog.

Fijne dag!.

11 opmerkingen:

Karen zei

I see some very pretty flowers and a lovely house too!

Maria zei

You have stitched some pretty flowers and I see you are making houses too.

Anoniem zei

Niet getreurd! Deze niet-passende delen vormen ooit misschien wel je niet-passende-delen-sampler...
Gewoon bewaren, en dan komt er ook voor hen een passende plek.

Groet, Lijan Bos

Mascha zei

Heel herkenbaar. Wie weet wat je nog met de hexagonrozet ga doen.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Ha Rita, het ziet er allemaal weer mooi uit!!!
Groet Toos.

Quilting Chemist (Danette) zei

Gorgeous flowers and a pretty house.

Debby zei

Ach wie weet, misschien als kussentje? Je hexagons zijn erg mooi!

Groetjes Debby

Hennie zei

Leuke hexagonnetjes! ! !
Je hxagonrozet en huis komen vast nog wel een keer aan de beurt.

Gr Hennie.

Suuske zei

Wat een lieve bloempjes. Ik hoor die van mij ook al roepen: Haal ons uit de kast!!
Groetjes, Suzanne

sunny zei

I think it's a very nice hexie!

Anoniem zei

Hallo Rita.
Je hebt echt gelijk,beter tenhalve gekeerd dan ten hele gedwaald toch?
Ik sta nog bij je in het krijt ben het niet vergeten!
Wat moeilijk de huisjes mooi over te trekken op de luierinlegvellen is daar geen andere oplossing voor?
Maria