donderdag 9 februari 2012

Kraamtijd.

Hallo allemaal.

Even gauw een berichtje, want ik heb niet zo veel tijd. Robin ligt te slapen in de bench, dus ik heb even de handen vrij.

Ik moet weer even een beetje regelmaat vinden in de dagelijkse dingen. Maar het gaat heel goed.
Maandag hebben we hem opgehaald en we zijn al dikke vrienden. Het liefst slaapt hij tussen mijn voeten, wat dus niet zo handig is. Want als ik even opsta, istie alweer wakker. Dan leg ik hem maar even in de bench, daar moet hij toch aan wennen. Het is vergelijkbaar met de kraamtijd. Veel visite, wennen aan het nieuwe ritme en alleen tijd voor het hoognodige. Maar wat is hij lief!
Stil zitten om te poseren voor een foto lukt nog niet. We zullen het hier mee moeten doen.

 Zelfs als ik sta af te wassen komt hij tussen mijn voeten liggen. Dat schiet lekker op!
Hij ziet mij duidelijk als zijn nieuwe moeder.
 Gelukkig slaapt hij nog veel. Zodoende kon ik gisteren weer wat hexagonnetjes maken.
Gauw even opgestaan om een foto te maken.
Toch wel lekker dat ik wat werkjes voor op de hand heb.

De huisjes heb ik zoveel mogelijk aan elkaar gezet. Ik heb nu voor drie weken huisjes aan elkaar met sashings en hoekblokjes. Ik loop er dus nog wel wat achter.
Ik vind het resultaat heel leuk geworden, met die verschillende kleuren hoekblokjes.

Nou, dit was het weer. Robin zal zo wel weer wakker worden en dan moettie weer naar buiten.
Daar heb ik nu zo ongeveer een dagtaak aan. Dus tot gauw!




5 opmerkingen:

patchworkwilma zei

Ach... wat een schattig chocolade ventje. Geniet er maar van want voor je het weet is het een flinke kerel geworden.

leuk je huisjes, ik durf mij daaraan niet te wagen, zo klein.

groetjes, Wilma

Anoniem zei

Ha Rita, kom Robin gauw bekijken!
Je hebt mooie huisjes gemaakt.

Groet Toos.

Margreet zei

Ohhhh......wat een droppie!! Een plaatje om te zien, daar ga je enorm veel avonturen mee beleven...Mooie huisjes heb je gemaakt! Geniet van Robin! Geef hem maar een goeie knuffel van mij....

bep zei

Een heerlijke knuffel is het Rita,ik zou ook helemaal smelten voor zo'n koppie, hij mag best eens bij Juultje komen spelen hoor.misschien word ze dan iets rustiger,ze is in de pubertijd of ze word loops,maar druk is ze wel.
Je hebt mooie huisjes , gezellige dag, Bep

Suuske zei

AAAAH, wat een dropje! Superschattig! Ik geloof best dat je je handen vol hebt aan zo'n pup. Hier is een kort geleden ook de knoop doorgehakt: ook bij ons komt er een hond in huis.
Je vroeg of ik ook mee doe aan de One Flower Wednesday.. ik heb geen idee wat dat is. Wil je me dat eens vertellen?
Groetjes, Suzanne