woensdag 15 februari 2012

Over hexagonnen en een staatsieportret.

Hallo allemaal.

Het is woensdag, dus dat betekent een up-date van de hexagonnetjes van de One Flower-Wednesday.
Vorige week heb ik verstek laten gaan, dus zou je denken dat ik veel heb om te laten zien. Niets van dat alles. Dit is het schamele resultaat:

5 hexagonnen!

De reden hiervan weten jullie inmiddels wel. Ik voel mezelf haast net een circusartiest. Ik moet de hele dag de hond in de gaten houden en commando's leren.
Het zitten gaat al goed. Kijk maar. Hier het beloofde staatsieportret van Robin.

Toen hij in de gaten had dat hij voor het kijken naar dat stomme apparaat een koekje kreeg, was het een makkie. Hier nog een close-up.

Hij poseert als een volleerd model.

Hebben jullie ook interesse om mee te doen aan de One Flower Wednesday klik dan op de button op mijn site (onder het huisje) en je komt vanzelf op de site van Karen. Daar vind je ook het inschrijfformulier. De naam zegt het al, al heb je er maar één af, dan kun je nog meedoen.

Ik ga me in ieder geval gauw weer aanmelden.

Fijne dag!

8 opmerkingen:

Suuske zei

Wat is het toch een lieverdje, die kleine Robin.
Die bovenste foto.. hij is om op te eten!!
Fijn, je link naar de site van de One Flower Wednesday. Ga ik later eens op mijn gemak bekijken, de plicht roept nu!

Groetjes, Suzanne

Karen zei

So sweet! I don't think I would have been able to get much done either with that little beauty around. So, five flowers is excellent!

Stray Stitches (Linda G) zei

Wow! Five flowers this week and all while watching that adorable pup :)

strandkorbtraum zei

My only Dutch phrase (Dank je wel -not sure about the spelling) doesn't really fit to the 5 hexies .. they look lovely, I alwayls like to see what colours others use.

Mascha zei

Wat een liefje. Hij verdient echt wel twee koekjes, hoor.
Groetjes Mascha

patchworkwilma zei

Ach........een scheet, ik weet hoeveel werk het geeft zo'n dreumes.
Weet je Rita, volgens mij ben ik met de zelfde achtergrond bezig als jij (rood met zwart bloemetje van Marcus brothers gekocht bij Gelrebloem)
Ik heb nog niets op de foto gezet, dat zal ik van de week eens doen. Ik heb nog maar 3 bloemetjes hoor maar heb het middenstuk al wel klaar, ik maak hem iets kleiner want anders heb ik er geen goed plekje voor.
Ben al wel aan het tekenen geweest om te kijken of hij dan mooi uit zal komen, gelukkig gaat het heel goed.
Ik zal eens kijken of het mij lukt om me ook aan te melden.

groetjes, Wilma.

Quilting Chemist (Danette) zei

Five beautiful flowers and such a cute puppy!

Angelikas quilts and knits zei

lovely flowers :-)