zaterdag 25 februari 2012

Weer 25 huisjes af.

Hallo allemaal.

De huishoudelijke klusjes zijn weer gedaan dus ik mag weer lekker voor mezelf wat doen.
Vandaag lekker verder met de huisjes. Ik ben al veel opgeschoten deze week.

Er kunnen er weer 25 afgestreept worden op de lijst. Kijk maar:


Ik heb ze maar niet allemaal tegelijk op de foto gezet, anders zie je ze niet zo goed.

Deze kon er net niet bij. Die krijgt een ereplaatsje.


Het totaal komt nu op 48 huisjes en het zouden er eigenlijk 56 moeten zijn. Vandaag dus maar even de turbo aanzetten. Misschien lukt het dan nog wel om gelijk op te gaan.


Ik wacht nog maar even met het aan elkaar zetten want dan kan ik de kleuren een beetje verdelen.
En dan kan ik nog een paar "specials" maken, zoals voor Nieuwjaarsdag en Valentijnsdag.

Het weekend lekker alleen thuis, (nou ja, met Robin dan) dus ik vermaak me wel.  Ik ga weer lekker verder met huizen bouwen.

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Wat een prachtige huisjes!!!
Ik moet de laptop maar eens uitzetten en ook wat gaan doen,...
:o)

Sylvia zei

Erg leuk de huisjes, ook leuk om te maken hè? Ik vind het nog steeds leuk en lig denk ik een beetje voor op het schema, maar ik zie wel hoeveel ik er maak.
Gr.Sylvia.

joke keuninx zei

wat een leuke huisjes , erg leuk om te doen , maar ik loop even wat achter , maar dat haal ik wel weer in .
groetjes joke

Margreet zei

Mooie huisjes en wat heb je er al veel af !!

Lucy zei

Op het moment zie ik veel huisjes op het web. Maar deze zijn wel erg leuk!