zaterdag 24 maart 2012

Huisje voor Danny.

Vandaag, 24 maart is de verjaardag van mijn middelste zoon, dus moest er snel nog even een huisje worden gebouwd. Want een verjaardag zonder huis, dat kan natuurlijk niet. Dus na de huishoudelijke klussen gauw even de stof uit de kast gehaald en de patroondeeltjes eruit geknipt. Deze stof heb ik ooit gekocht voor een project wat nog op het programma staat, maar een klein stukje mag er wel afgeknipt worden en dan weer hup, de kast in.

Dit is het geworden:


Op de foto lijkt het zwart maar hij is in het echt heel donker blauw.

Danny, van harte gefeliciteerd met je 27ste verjaardag en zet de taart maar vast klaar!!


6 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Prachtig huisje!!
Gefeliciteerd met de jarige,..

Anoniem zei

Rita gefeliciteerd met Danny.
Groet Toos.

mieke zei

Bedankt voor de felicitaties.
Jij nog gefeliciteerd met je zoon.
Weet je al hoe je de apple-core gaat afwerken ? Ik ga er nl ook 1 maken.
grtjs Mieke

MarianneG zei

Gefeliciteerd met je zoon! En je huisje is enig:)

Groetjes,
Marianne

Suuske zei

Proficiat nog met je zoon!
En wat een mooie manden in je vorige bericht, wat passen je quilts er geweldig in.
En dan ook een mand voor Robin, wat een goed idee. Misschien komt er binnenkort bij ons ook een hond (ligt er nog even aan hoeveel reuen er in dit nestje zijn). Dan ga ik mijn quilts toch wel tijdelijk wegleggen, ben bang dat er in gebeten gaat worden. Doet Robin dat niet?

Groetjes, Suzanne

Hennie zei

Leuk zo'n verjaardags huisje voor je zoon ! ! !
Gefeliciteerd Danny.

Groetjes Hennie.