donderdag 1 maart 2012

Huisje voor Willeke.

Vandaag is het alweer 1 maart. Wat vliegt de tijd. Meteorologisch gezien begint vandaag de lente, volgens de weermannen op TV. Ik heb vroeger op school toch echt geleerd dat de lente op 21 maart begint.
Dat neemt niet weg dat het buiten al echt voorjaar wordt. In de tuin beginnen de eerste blaadjes zich al te laten zien en de vogeltjes fluiten volop.

1 maart is ook de verjaardag van "jongste" schoondochter Willeke, die vandaag 21 jaar wordt.
Willeke heeft ook een web-site die nog in de prille beginfase verkeert. Het gaat niet over handwerken maar over mode en andere nieuwigheidjes. Als dat ook je interesse heeft kun je eens een kijkje nemen op haar blog. Klik dan hier.  Dan kun je haar meteen even feliciteren.

Gisteren hadden we een extra dag en die heb ik goed besteed door het huisje voor 1 maart te maken.
Ter ere van Willeke is het een roze huis geworden. Het is een vrolijk roze stofje met rode figuurtjes erin. Op de foto lijkt de kleur wat feller dan in het echt.

Willeke, van harte gefeliciteerd en deze is ter ere van jou!!

Fijne dag allemaal.

3 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Gefeliciteerd...en het is weer een leuk huisje geworden!!

Willeke zei

Aah! Echt super lief! Dankjewel :D

Pauline zei

Door de Liebster Blog melding van Monica voor jou (en voor mij) kom ik een beetje laat maar toch even bij je buurten, ik heb me meteen bij je aangemeld als volger, wat een gezellig leesbare blog heb jij, heerlijke werkstukken heb je onder handen, ik ga met je mee genieten.
Groetjes, Pauline