zaterdag 17 maart 2012

Ook hier weer vier rijen.

Ik heb me zelf een schop onder de kont gegeven en ik ga er weer tegenaan. Of zou het aan het mooie weer liggen. Daar knap je toch gewoon weer van op van dat lekkere lenteweer.

In ieder geval heb ik de klokhuisjes maar weer eens voor de dag gehaald.


Na enig knip- en plakwerk kwamen de klokhuisjes weer te voorschijn.


Eerst maar een paar rijtjes maken.


Als je er maar even aan gaat zitten heb je zo weer een paar rijen klaar. Nu nog aan de lap zetten.


En kijk: ook hier weer vier rijen erbij gemaakt. De foto is niet zo duidelijk, zie ik nu. Volgende keer beter. Nu nog even doorgaan want hij hoeft niet zo groot te worden. Maar eerst staan er nog andere dingen op het programma die aandacht vragen. Misschien worden er ook nog wel wat huisjes gebouwd. Ik zal jullie op de hoogte houden.

In ieder geval een fijn weekend en geniet van het mooie weer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er mooi uit Rita.

Groet Toos.