vrijdag 30 maart 2012

Paastak nieuwe stijl.

Voor de één is het afval, voor de ander is het decoratiemateriaal. Laatst bij mijn broer op visite zag ik deze mooie takken liggen bij het snoeiafval. Ik zag er meteen al mooie dingen in en broerlief dacht: daar ben ik dan weer mooi vanaf.

Eerst maar eens even goed schoongemaakt want ze waren groen uitgeslagen. Een paar mooie takken aan elkaar gebonden. Er zaten zelfs nog een paar gedraaide bij want ze zijn van een clematis afkomstig.

Bij de Blokker vond ik hele leuke paashangertjes van glas. Dat had ik nog niet eerder gezien dus die mochten mee naar huis.

Soms vind je van die dingen waarvan je denk: dat moet ik hebben. Ik weet nog niet waarvoor maar er komt een keer een dag dat ik het nodig heb. Zo ook deze kralenketting met verlichting. Lag al jaren in een kast en kijk hoe leuk hij in de tak hangt. Ik zei het toch hij komt wel een keer van pas.

Ben benieuwd wat mijn huisgenoten zeggen als ze straks thuis komen. Wat heb jij nou weer voor het raam hangen?

Ik vind het in ieder geval leuk geworden. Ik denk ook dat het een blijvertje is. Straks de paasfiguurtjes eraf en andere leuke dingetjes eraan.

Wat vinden jullie ervan?





7 opmerkingen:

Anoniem zei

MOOOOOOOOOOOOOOI hoor!!

Groet Toos.

Pauline zei

Rita, wat leuk! Ik denk dat je veel enthousiaste reacties zult krijgen.
Groetjes, Pauline

mieke zei

Het ziet er leuk uit hoor.

Anoniem zei

Leuk idee . Hoe is het met je kleine Robin?kom je nog wel aan quilten toe?Maria

Willeke zei

Oh! Wat leuk! :D
Die paashangertjes had ik ook nog nooit gezien, echt leuk!

Groetjes, Willeke

Marianne zei

Nou, ik vind de paastak geweldig mooi. Iets heel anders dan we gewend zij, apart!. Ik kende je blog nog niet en ben nu volger geworden, bedankt voor je reactie op mijn blog. Wat een lieve puppie heb je. Fijne paasdagen en groetjes van Marianne

Anoniem zei

Ontzettend leuk, ik, na jouw bericht snel naar de Blokker gegaan om die glazen eitjes te kopen. Er waren er net genoeg, 2 voor mijn dochters en 1 voor mijn jarige vriendin 1e paasdag!
Leuk,
groet Maria