dinsdag 13 maart 2012

Vier rijen aan elkaar!

Daar ben ik weer. Ja, rustig maar. Niets aan de hand. Ik had gewoon even geen zin om te bloggen en te handwerken. Dat kun je soms zo hebben, toch?
Een beetje last van voorjaarsmoeheid. Laten we het daar maar op houden.

Ik heb wel allerlei stofjes opgediept uit alle hoeken en gaten voor de huisjes. Stofjes genoeg, maar niet allemaal zijn ze geschikt voor het bouwen van huisjes, want in de loop der jaren verandert je smaak wel heb ik gemerkt. Ik vond nog stofjes van twintig jaar geleden uit mijn beginjaren, die nog prima dienst kunnen doen. Maar ook stukjes die net te klein waren voor een huisje. Jammer.

Verder heb ik ook nog gauw van stofjes die ik al gebruikt heb voor de huisjes stukken afgesneden voor de afwerkbies. Want die wil ik ook maken van allerlei verschillende stoffen. Dat is nog lang niet aan de orde, maar dat scheelt me straks een hoop werk. Hoef ik niet weer alle stoffen op te duiken. Tot dan leg ik ze apart.

Verder heb ik me bezig gehouden met het doorbladeren van boeken en tijdschriften, lekker lummelen, stofjes voor een volgend SBSblokje bij elkaar zoeken en niet te vergeten lekker rondsnuffelen bij andere blogsters, kortom niet veel bijzonders.

En ik heb natuurlijk veel tijd besteed aan Robin, want dat was even nodig. 12 weken istie alweer.
Kijk eens wat hij gegroeid is.

Hè, kijkt ie net de andere kant op. Nog eentje dan.

Ik heb zijn kussen maar verhuisd naar de keuken want dat is toch wel zijn plekkie. En nog ligt ie het liefste op de kale vloer of op de keukenmat. Ik probeer hem daarin nog een beetje bij te sturen. Terwijl ik dit stukkie schrijf ben ik al tig keer naar beneden gelopen om hem weer op zijn  plaats te laten liggen. Moeilijk hoor! Maar ik moet volhouden hoe vermoeiend het ook is.

Wat de huizenbouw betreft: vier rijen zitten er aan elkaar.

Ik ga maar snel weer met een werkje naar beneden.

Fijne dag!

1 opmerking:

Suuske zei

Goed bezig, ook al 4 rijen aan elkaar!
Ik geloof dat je je handen goed vol hebt aan Robin? Maar ja, het zal wel net zo zijn als met baby's: het eerste jaar is een tropenjaar, daarna wordt het makkelijker. Maar wat heeft ie een aandoenlijk snuitje zeg.

Groetjes, Suzanne