woensdag 21 maart 2012

Welles - nietes.

Ik heb de hexagon-rozet maar weer voor de dag gehaald want het zat me toch niet lekker dat ik hem zomaar aan de kant had gezet. Zonde toch, niet alleen door het werk wat ik er aan gehad heb.
Na er een poosje over nagedacht te hebben heb ik toch besloten om hem erin te houden anders wordt de lap een beetje saai. Dus ben ik druk in de weer geweest met de volgende randen van de rozet.
Toen wist ik meteen weer waarom ik twijfelde. Er moest meer roze in komen. Ben nu weer helemaal tevreden met deze beslissing.
Voor meer hexagonnen kijk op de site van Karen.

Op de bouwplaats is het rustig hoewel er wel weer een paar huizen in de steigers staan. 
 Nu lokt het zonnetje mij naar buiten want er moet nodig wat in de tuin gebeuren. Straks maar weer verder met naald en draad.

Fijne dag en geniet van het zonnetje!

6 opmerkingen:

My Sister Made Me Do It.... zei

Rita, Ich spreche kein Deutsch, so dass ich hoffe, ich schreibe dies richtig: schöne Hexie Blume!

Stray Stitches (Linda G) zei

It is looking so very pretty!

Lots of Fabric 2 zei

Your flower garden is coming along real nice. happy quilting jinnie

Karen zei

Beautiful! So, so beautiful!

Maria zei

Oh my your garden is growing beautifully jinnie...

Hennie zei

Dat ziet er mooi uit ! ! !

Groetjes Hennie.