maandag 30 april 2012

Koninginnedaghuisje.

Hé hallo, daar zijn jullie al. Ik zou zeggen pak een kop koffie en een oranje tompouce, dan gaan we zo. Waar naartoe? We gaan een wandelingetje maken door de nieuwe buurt. Er zijn weer wat huizen opgeleverd en er staan er ook nog wat in de steigers dus er is genoeg te zien. Koffie op, dan gaan we.

De eerste vier straten hadden we al eens bekeken. Die lopen we voorbij en dan komen we in de straat maart nummers 10 t/m 31. Dat zijn hele mooie huizen geworden en daar staat ook het Danny-huisje. Die hadden jullie al eens op een foto gezien maar nu zien jullie hem in het echt ;).

Het paarse Pasenhuis staat er ook tussen.

Kom dan lopen we door want er is nog veel meer te zien. Hier komen we in de straat april met de nummers 1 t/m 12. Die zijn al helemaal klaar. Als we een eindje verder lopen zien we de nummers 13 t/m 20, daar moet nog het nodige afgewerkt worden. Maar je kunt al goed zien hoe het wordt.

De bouwvakkers lopen dus een beetje achter op schema maar met een beetje geluk komt dat helemaal goed.


Maar wat zie ik daar? O kijk, het Koninginnedaghuis is al wel klaar. Zullen we daar even naar binnen gaan. Dan  kijken we even op t.v. naar de koninklijke familie die vast al aan het koekhappen en aan het zaklopen is.
Wie had dat gedacht dat dit oranje huis zo goed in de omgeving past. Ik niet in ieder geval.

Mochten jullie nog geen plannen  gemaakt hebben voor vandaag dan zou je nog een rondje langs alle blogs kunnen maken. Ik heb weer een paar nieuwe blogs in de rechterkolom gezet. Dus veel leesplezier.

Ik wens jullie een heel fijne Koninginnedag!

2 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

prachtig!! Ik neem graag een koffie maar laat de pompoes even staan,.. moet nodig wat afvallen,..

mieke zei

Je hebt mooie huisjes.