zondag 15 april 2012

Nieuw huis.

Er is weer leven in de brouwerij op de bouwplaats. Het grote huis is afgebroken, het paste niet meer in de omgeving. Om jullie geheugen op te frissen, dit is het oude huis.

 Ik heb nog gauw even een foto gemaakt voor de bulldozer arriveerde.  En er is een prachtig huis voor in de plaats gekomen in een paar dagen tijd. En weet je, ik vind het zo'n leuk huis dat ik besloten heb om er zelf maar in te gaan wonen.

Ik ben al druk in de weer geweest met schoonmaken en inrichten en kijk, de gordijntjes hangen ook al voor de ramen.

De tuin moet nog wel aangepakt worden. Wat wil je ook in een nieuwbouwwijk. Maar een paar potten met planten doen al wonderen.
Deze hortensia is leuk voor bij de voordeur.

Het is nu nog een beetje stil in de straat maar daar zal wel snel verandering in komen want ik heb gehoord dat er een heleboel huizen gebouwd mogen worden in mijn nu nog stille buurt. Dat is ook wel zo gezellig. Alleen is ook maar alleen.

Het huis is bijna klaar, ik kan er al bijna intrekken. Ik mis alleen nog wat maar ik kan er maar niet opkomen wat dat is.


5 opmerkingen:

christine zei

wat een leuk huisje heb je gebouwd en ja iets mis je wat dacht je van een klein beetje groen langs het huisje bij de deur? of een kat bij de voorduer?

christine

mieke zei

Het ziet er leuk uit.

quiltvitrine zei

Wat een schattig huisje heb je nu gemaakt. Ik vond de eerste ook al mooi, maar het tweede huisjes ziet er echt lief uit. Je zou misschien een boompje er bij kunnen zetten of een hondje/kat.

Anoniem zei

Ha Rita, leuk gemaakt hoor!!

Groet Toos.

Anoniem zei

Laat ik nu bijna denken dat je echt aan het verhuizen was!Heb heel lang niet gerageerd,heel erg ziek geweest,longontsteking.Nu weer wat aan het quilten voor een vriendin die gaat huwen.Heb je nog cursussen gevolgd?
Maria