dinsdag 10 april 2012

Paaskado.

 
 Kijk eens waarmee mijn drie lieve schoondochters mij gisteren hebben verrast. Een mooie armband van Noosa. Het is een leren band en daar kun je verschillende sieraden op bevestigen, Net als een drukknoop. Ze hebben er elk één uitgezocht. Je kunt ze er ook afhalen en weer andere op bevestigen. Je hebt er ook riemen, shawls en slippers van. Leuk, hè. Ja, ik bof maar met zulke schoondochters!!
Wil je er meer over weten kijk dan hier.


Pasen is weer voorbij. Over tot de orde van de dag.
Vorige week niet zo veel gedaan. Ik had last van een zeer irritante kriebelhoest die me ook snachts lastig viel. Daarnaast nog geprobeerd de tuin "zomerklaar" te maken. Dat is aardig gelukt met behulp van Robin. Alles wat hem niet aanstond trok hij er weer uit. Dat schoot lekker op. Maar niet heus.

Toch nog wel wat gedaan op handwerkgebied. De bel voor de laatste ronde heeft geluid voor de hexagon-rozet. Er komt geen eind aan dat ding. Nu alleen nog een rode rand eromheen en dan kan ik van hieruit doorwerken met de kleine bloemen. Met die kleine bloemen kun je tenminste zien dat je lekker opschiet. Wordt toch wel leuk. Ik ben nu toch wel blij dat ik die grote rozet  er in heb gehouden.

Ik heb ook weer een paar rijen klaarliggen van de klokhuisjes. Deze kunnen aan de grote lap worden gezet die ik nu even aan een kleerhanger in de kamer heb gehangen.
Het hoesten gaat onverminderd door maar ik ga toch proberen iets te doen. Het weer is er in ieder geval wel naar.

Fijne dag!

6 opmerkingen:

Suuske zei

Wat een mooie dingen laat je weer zien Rita! En geweldig zeg, zulke schoondochters.
De klokhuisjes zijn prachtig, mooie kleuren gebruik je, lekker warm.
Hoop dat je snel van je vervelende hoestje af bent.

Groetjes, Suzanne

Hennie zei

Leuke armband ! ! !
Je hexjes en klokhuisjes zien er erg mooi uit.

Groetjes hennie.

ineke zei

Leuk je klokhuisjes en sterkte met je hoeestje. groetjes ineke

christine zei

je klokhuizen worden super en je hebt er al heel wat egdaan he?

ik ben nu aan rij zes bezig en ik maak erook 10 aan elkaar..

christine

Monica zei

Wat wordt jouw klokhuisquiltje leuk!

Anoniem zei

Hallo Rita,

Hier een berichtje van 1 van je schoondochters! :-)
De armband staat leuk! Fijn dat je hem mooi vindt.

Liefs Tessa.