donderdag 19 april 2012

Verhuisbericht.


Zou ik
  toch in alle drukte Robin bijna vergeten. Kijk hem eens nieuwsgierig naar binnen loeren of denkt hij wat ligt daar nu op het dak. Ik denk dat hij het wel naar z'n zin zal hebben in het nieuwe huis.
Als hij maar niet met mijn mooie hortensia aan de haal gaat.

Omdat ik geen effen bruine stof in mijn voorraad heb was er een probleempje. Bruine stofjes genoeg maar het zag er niet uit als labradorvelletje. Dan moet je een beetje creatief te werk gaan dus wat heb ik gedaan. Ik heb een bruin stofje genomen met een zwarte friemeltjesopdruk. En daar de achterkant van gebruikt en die was dus bruin. Probleem opgelost.

Fijne dag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Rita, leuk gemaakt!!

Groet Toos.

Suuske zei

Wat is je grote huis MOOI! geworden. En inderdaad, Robin mag natuurlijk niet ontbreken. Weet je dat je "mijn" voordeur hebt gemaakt. Het enige verschil is dat de mijne wit is.

Groetjes, Suzanne