vrijdag 27 april 2012

Waar ben ik zoal mee bezig.

Het is weer tijd voor een berichtje. De laatste is al weer van een week geleden.
Dus waar zullen we het eens over hebben.

Ik was deze week net te laat voor de One Flower Wednesday, Ik schreef al dat er geen eind aan kwam aan dat %^&#$%&%#-ding. Maar nu eindelijk zit de laatste rand er omheen. Nu de twee stukken nog aan elkaar zetten en dan kun je pas zien dat het wat wordt. Van hieruit kan ik makkelijker verder gaan. Ik heb nog een stapel bloemen liggen om verder uitgewerkt te worden.

Hoe staat het dan met de huisjes.
Er zijn weer twee rijen klaar en die kunnen ook weer aan de grote lap gezet worden. Ik heb hem op mijn ontwerpwand geprikt (het lijkt heel wat maar is gewoon een Hobbs-lap die ik met punaises aan het plintje langs het plafond heb bevestigd), zodat de SBS-blokken er helemaal achter verdwijnen. Zo kan ik even beter zien welke stofjes ik al gebruikt heb en welke niet, ik wil nl. allemaal verschillende huisjes maken. Tot nu toe gaat het goed. Ik zet alle manden en dozen op de kop op zoek naar bruikbare stofjes. Restjes van vorige projecten, scrapzakjes, alles kan van pas komen. Hele kleine stukjes gebruik ik voor de hoekblokjes. Ik ben nu met de 7de en 8ste rij bezig. Dat gaat een beetje door elkaar want dan kan ik de kleuren nog een beetje verdelen.

Ik heb ook nog vier "specials" gemaakt maar die komen later aan bod.

Als je goed kijkt zie je ook nog een verdwaald mandje. Misschien een voorbode van een mandjesquilt? Wie weet want als er één mandje op de wand zit volgen er meer. O nee, zo was het niet. Dat gezegde ging over schapen.

Verder heeft het grote blok nog wat extra's gekregen in de vorm van een bedeltje, met dank aan Mascha.
Het past mooi aan de halsband van Robin.

Ik weet niet wat ik het eerste of laatste zal doen. Vervelen zal ik me zeker niet.

Volgende keer laat ik meer zien.


2 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Wat een heerlijke projecten heb je liggen,..

Anoniem zei

Hoi Rita,
In het echt ziet het er nog mooier uit!!!!
ERG MOOI!!!!!
Groet Toos.