zaterdag 19 mei 2012

9 rijen klaar.

Hier valt niet veel te melden behalve dan dat ik weer een rij huisjes aan de lap kan toevoegen. Rij 9 wordt dat dan. Ik kan nu dus beginnen aan de rij waar het grote huis in voor komt. Leuk, leuk, leuk!

Ik ga ze nog niet allemaal laten zien want er zitten ook weer een paar "specials" in.
Deze mogen jullie wel zien. De huisjes voor Hemelvaartsdag (als mosterd na de maaltijd) en van 18 en 19 mei.

Deze hebben jullie nog tegoed van rij 8.

Er liggen weer een aantal huisjes geknipt klaar en de nodige vliesjes om ze op te naaien. Voldoende garen in de machine en dan kunnen we weer los. Dat werkt voor mij het best. Een paar huisjes achter elkaar maken. En ik wil alleen maar meer, meer, meer huisjes. Ik ben er aan verslaafd. Maar eerst rij 9 aan de grote lap naaien.


Jammer dat ik ook nog andere dingen moet doen vandaag. De tuin bijvoorbeeld. Er zijn nog een paar potten die gevuld moeten worden en er wachten nog wat huishoudelijke klusjes. Maar als dat klaar is......


Fijne dag!



P.S. de groetjes van Robin. Hij wil me wel helpen met de tuin maar of dat zo'n goed idee is?

2 opmerkingen:

mieke zei

Leuk de huisjes in 1 kleur. Ook een goed idee geweest.

Grit zei

Tolle Häuser. Das wird ja ein traumhafter Quilt. Und ich finde Deinen Hund super süß.
Liebe Grüße Grit