zaterdag 12 mei 2012

Huisjes, huisjes en nog eens huisjes.

Het gaat goed met de huisjes. Ik heb nu 8 rijen aan elkaar maar dat ging niet zonder slag of stoot.
Ondanks grondige controles waren er toch twee stofjes
 door geglipt die al gebruikt waren.

Kijk maar naar deze tweeling. Dat moet wel even veranderd worden.

Dit is beter.

En deze ook nog. Ik heb zeker een black-out gehad. Tig keer de lap bekeken en het nog niet zien. En dan ineens zie je het toch. Deze was makkelijker te veranderen. Hij zat nog niet aan de grote lap.

en deze

 
Eentje moet er plaats maken.


Deze is er voor in de plaats gekomen.

Deze zijn er ook nog bij gekomen:




En nu ziet het er dus zo uit: 8 rijen aan elkaar. Ik moest hem op bed leggen anders kreeg ik hem niet goed op de foto. Het wordt al een hele grote lap en ik ben nog niet op de helft. Maar hij wordt mooi al zeg ik het zelf. Ik heb al weer een boel stofjes klaar liggen die getransformeerd moeten worden tot een huisje. Balen als net nét niet lukt om er een huisje uit te knippen.

Via Anja  kwam ik op het blog van muntstraatje  terecht.
Daar maak je kans op het winnen van een oude postzak waar je natuurlijk heel leuke dingen van kunt maken. Je kunt daar ook kant en klare tassen gemaakt van postzakken kopen.
Misschien wil je ook een kansje wagen.

Ik wens jullie een leuke Moederdag!






4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Rita, het ziet er geweldig mooi
uit!!!
Groet Toos.

Grit zei

WAs für tolle Häuschen. Die sehen wirklich sehr schön aus.
Liebe Grüße Grit

Hennie zei

Je huisjes staan er prachtig bij Rita.

Fijn weekend Hennie.

Carolien zei

Hallo Rita,

Zojuist je blog ontdekt. Wat ben je mooie huisjes aan het maken, het ziet er geweldig uit! Staat ook nog op mijn lijstje, om dat eens te gaan doen ...

Groetjes en veel huisjesmaakplezier,
Carolien