zondag 13 mei 2012

Moederdag.

Sinds kort zit ik ook op Facebook. Jullie hebben die badge in de linkerkolom vast al wel gezien.
Ik wil nog even kijken of ik ergens een andere badge kan vinden want deze is me veel te groot en te opvallend. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Facebook is toch een hele andere wereld met een hoop flauwekul en ik voel me toch wel een buitenbeentje. Ik moet nu weer gaan uitleggen wat quilten nu wel niet is en waar ik die huisjes dan van maak. Vermoeiend hoor. Komt bij dat er (bijna)  niemand van mijn "vrienden" quilten als hobby heeft.

Maar af en toe kom je toch iets leuks tegen en wel dit gedicht dat ik toch even met jullie wil delen. Waar het oorspronkelijk vandaan kom kan ik niet achterhalen.
Het gedicht is deze keer niet voor een moeder, maar van een moeder die het beste voor heeft met haar kind(eren). Ik vond dit wel heel toepasselijk voor Moederdag.


Ik draag dit gedicht op aan alle moeders en vooral de moeders  die soms een beetje onzeker zijn en ik wens jullie een hele fijne en gezellige Moederdag!

2 opmerkingen:

bep zei

Een fijn opstekertje Rita, jij een gezellige dag met je kroost, Bep

Anoniem zei

Een mooi gedicht en o zo waar.
Nog een fijne avond, groetjes,
Jetta