vrijdag 22 juni 2012

Het witte huis.

Als jullie de foto in het vorige bericht goed bekeken hebben, heb je misschien ook het witte huis ontdekt. Nee, niet die in Washington, maar gewoon een klein huisje gemaakt van een broderiestofje afkomstig uit een scrapzakje. Zo'n heel klein lapje waarvan je denkt: wat moet ik ermee. Nou, dit dus.



Eerst dacht ik dat staat er helemaal niet bij, maar ik ben er nu inmiddels wel achter dat je zo helemaal niet moet denken. Je krijgt zo de leukste combinaties.

En je snapt wel waar deze voor staat. Vandaag is het mijn trouwdag. Vandaag alweer 33 jaar geleden ben ik getrouwd met mijn DH.

Kan iemand mij trouwens vertellen waar die letters voor staan. Dat vraag ik me al een hele tijd af.
Wie kan me even een cursusje geven hoe dat werkt in blogtaal.

8 opmerkingen:

bep zei

Hoi Rita van harte met je trouwdag en maak er een feestdagje van.En samen veel geluk in de komende jaren.
Ik ben niet zo van de afkortingen,ik noem mijn maatje gewoon Gerhard zoals hij heet,gezellige dag, Bep

Cathy zei

I'm not sure what words you were asking about? DH33 is Dear Husband 33 years.???

Congrats on your wedding anniversary!!! We will have our 37in October.

I LOVE your house blocks! They seem to be very small. I like that! ♥♥♥

Grit zei

Das weiße Haus sieht toll aus.
Liebe Grüße Grit

Anoniem zei

hallo, volgens mij is H dear husband

Anoniem zei

Ha Rita, het ziet er weer erg mooi uit!!!
Gefeliciteerd met je trouwdag!!
Mijn trouwjurk was van broderie. :)
Fijne dag.

Groet Toos.

Balsemien zei

Hoi Rita,

Mooie huisjes heb je gemaakt. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. De letters DH staan voor Dear Husband. DD = Dear Daughter DS = Dear Son

mieke zei

Een leuk lief huisje. Nog gefeliciteerd met jullie huwelijks verjaardag.

Manuela zei

Hallo Rita,

ein schöne weißes Haus.
Dein Häuser-Top sieht bislang richtig Klasse aus.

Liebe Grüße
Manuela