donderdag 7 juni 2012

Opruiming.

Nee, geen opruiming in de quiltwinkels maar gewoon bij mij thuis. Gisteren mijn handwerkkamer maar eens op de kop gezet. Kasten opgeruimd en opnieuw ingedeeld en dan kom je vanalles tegen waarvan je niet meer wist dat je het had.


Malletjes voor hexagonnen. Goh, dus daar lagen jullie de hele tijd.
Sommige dingen kunnen weg zodat er weer ruimte komt voor nieuwe dingen.

Een patroon dat ik kwijt was kwam weer voor de dag.
Toch maar goed dat we af en toe de bezem er eens doorhalen.

Alle lichte ondergrondstofjes voor de huisjes bij elkaar in een doos gedaan (waarom kan dat nu niet eerder) en een heleboel stofjes liggen al klaar voor de bouw van de huisjes.
Er komt weer een beetje orde in de chaos.

Bakjes met quiltbenodigheden opgeruimd, gestofd, gezogen, ramen gezeemd, gedweild.
En als klap op de vuurpijl nieuwe vitrage genaaid en opgehangen. (Lag al 3/4 jaar te wachten)

Alles ziet er weer pico bello uit.

Er zijn al 30 huisjes voorgeknipt en die liggen te wachten in een doorzichtige map. Kan ik zo de goede kleur eruit pakken.
Voldoende vliesjes liggen weer klaar. Garen in de machine en gaan met die banaan!

Maar eerst nog even genieten van mijn schone werkplek :-).

Fijne dag!

4 opmerkingen:

Annerieke zei

Flink van je. Werkt erg fijn in een opgeruimde werkkamer :)
Ziet er goed uit. Geniet er van ;)

Quiltendewilma zei

Oh hemeltije,... Mijn kamer is weer een zooitje,..
Ziet er super uit bij,..

Ans zei

Het ziet er weer opgeruimd uit. Ik moet ook nodig eens aan de gang, maar ik kan niks weggooien, terwijl ik wel ruimte te kort kom. Moet nog eens gaan bedenken hoe ik dat ga doen. Groetjes, Ans

MarianneG zei

Wow, jij was aktief!! Lekker, zo'n opgeruimde kamer:) Geniet er maar van, het is binnen no time weer een rommeltje;) Wedden?

Groetjes,
Marianne