zaterdag 4 augustus 2012

Mission Impossible.

Ik blijf het toch maar een Mission Impossible noemen. De Diagonal Nine-Patch. Hij zit nu weliswaar in elkaar, maar praat me er niet van. Het lijkt wel of er een vloek rust op dat ding. Maar ik laat me niet zo gauw uit het veld slaan. Stug doorgaan.

Het duurde even voordat ik de foto kon nemen. Ik had hem aan de waslijn gehangen, maar omdat het alleen de top is, en dus dun is, leek hij gewoon doorschijnend op de foto. Moest ik eerst wachten tot de zon weg was. Maar uiteindelijk is het toch gelukt.


Hij verdient niet de schoonheidsprijs wat sommige puntjes betreft, maar dat zie je niet op de foto.
Ik vind hem prima zo.
Nu dat ding zien te sandwichen. Zal ook wel weer een probleem worden. Een tussenvulling heb ik nog wel liggen. En genoeg lappen stof in de kast, zelfs eentje die er mooi bij past.
Eerst maar eens mooi glad strijken ;-).

Net als met de film hoop ik dat hier een vervolg op komt.

Fijne dag!


7 opmerkingen:

Manuela zei

Hallo Rita,

ein sehr schönes Top.

Liebe Grüße
Manuela

Grit zei

Das Top sieht super schön aus.
LG Grit

Ann zei

A very beautiful quilt, love your fabrics.

KijkDaarIs zei

Rita...het is *P*R*A*C*H*T*I*G*....!!!!!!!!
een hele klus denk ik maar wat is dit mooi!!!
Fijne dag

Suuske zei

Hoi Rita,

Je vroeg me hoe ik mijn foto's bewerk: dat doe ik met picmonkey.com
Het is heel eenvoudig: als je op de site bent klik je op: Edit a photo en vervolgens wijst het zichzelf (zo ongeveer). Kwestie van wat uitproberen en aanklikken. Niet vergeten aan het eind je foto op te slaan. Met het origineel van je foto gebeurt niets, dus je kunt naar hartelust experimenteren!

Groetjes, Suzanne

nadia zei

Wat een prachtige quilt, ik hoop dat je de moed vindt om 'm te quilten....Maakt 'm vast nog mooier, Succes! Groetjes, Nadia

quilting Jeannet zei

Nou Rita...ik keek eens even op je blog, maar ik vind het een werkelijk geweldige quilt! Even wegleggen en er later nog eens naar kijken, ik vind hem helemaal prachtig en dat meen ik echt.