woensdag 29 augustus 2012

Weer een AFFO!

Het was toch nog iets meer werk als dat ik dacht, maar hij is nu toch af. De History in the making-quilt.
Vooral de blokken in de rand zat een hoop werk in.
 
 
Daarna moest het label nog gemaakt worden en er op gezet.
 
 
Na een rondje in de wasmachine en droger kwam hij er prachtig uit. Hij ziet er nu nog antiekeriger uit.
 
 
Het quiltwerk komt nu mooi naar voren, zoals te zien bij dit blok.
 
 
 
Hè, wat een lekker gevoel is dat toch steeds als er weer iets af is.
 
Waar zal ik nu eens mee verder gaan?
 
De SBS-quilt wacht ook nog steeds aan de wand. Nog een hoop werk te doen.
 

De hexagonnenquilt ligt ook te wachten.
 
 
 
En de huisjesquilt. Ik loop er een heleboel achter. Daar moet ik nodig weer mee aan de gang.
Er liggen er al wat voorgeknipt, dus daar kan ik zo weer mee verder. De naaimachine is schoongemaakt, die kan er weer even tegenaan.
 
 
Of zal ik weer een quilt van de stapel halen en gaan doorquilten.
 
 
Jullie horen het de volgende keer!
 

Fijne dag!
 
 


10 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Wat een plaatje is het geworden Rita, helemaal mijn stijl!

Grit zei

Wow, was für wunderschöne Sachenzeigst Du uns. Alles sieht super aus. Ich bin gespannt auf die Hexagons und die Häuser finde ich super Klasse.
Liebe Grüße Grit

Manuela zei

Wunderschöne Sachen zeigst du uns.
Das Label sieht Klasse aus.
Auch deine Hexagons und deine Häuser gefallen mir sehr gut.

Liebe Grüße
Manuela

Anoniem zei

Hallo Rita,

het ziet er allemaal geweldig mooi uit!!!!

Groet Toos.

Diana zei

Mooi geworden.
Ik zou de keuze van waar je mee verder gaat van het weer af laten hangen. Mooi weer : patchwork, regen : quilten. Veel succes weer en heerlijk is het als iets af komt.

KijkDaarIs zei

haha vervelen kennen we niet hé??...hij is mooi geworden...fijn weer een quilt klaar..ook wel even raar hé...zo'n affo!!!
Fijne avond

Mascha zei

Hij is fantastisch!
Groetjes, Mascha

Heleni zei

Wat een schitterend quilt is dit geworden Rita.
Inderdaad een heerlijk gevoel als er weer één klaar is.

groet, Heleni

Monica zei

Chapeau! wat mooi, en fleurig, wat is dat genieten als er weer een klaar is hè. Zo te zien heb jij nog wel het een en ander om aan verder te gaan, succes

Inge zei

Ik was nog even verder aan het scrollen op je blog. Wat is dit een geweldige quilt. Helemaal mijn smaak, super!!