zondag 2 september 2012

Nieuw project

Toch een raar gevoel die AFFO. Ik kan de draad nog niet goed oppakken. Ik ben nog gewoon aan het afkicken.
Het kwam dan ook goed uit dat er open dagen waren bij Petra Prins. Het weer was er ook naar vrijdag. Het regende bijna de hele dag. Je kreeg echt al zo'n herfstgevoel.
 
Bij aankomst werd mijn aandacht meteen getrokken naar de schitterende quilt in de etalage met z'n mooie rode kleuren. Prachtig.
 
Dat pakket is dan ook mee naar huis gegaan. Daar zitten alle stoffen in die nodig zijn om de quilt te maken. Lekker makkelijk want de juiste stoffen bij elkaar zoeken, daar gaat altijd veel tijd in zitten.
De stoffen komen uit de collectie Fleur Rouge van Anna Griffin. De quilt heet dan ook Fleur Rouge.
 
 
Ik ga nog niet laten zien hoe hij eruit ziet, daar komen jullie vanzelf wel achter als jullie mijn blog lezen. Want ik kon niet wachten om er aan te beginnen, zo mooi vind ik 'em.
 
De maat is ong. 154 cm x 154 cm, niet zo heel groot dus.
Dus werden er patroontjes uitgeknipt en de schaar in de stof gezet. Altijd een beetje eng want knip je iets verkeerd dan kom je stof tekort.
 
 
Zo, het begin is er.
 
 
Even een paar bloemen plukken om in de vaas te zetten :-))
 
Fijne dag!
 
 
 


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Deze QUILT heeft erg mooie kleuren EN ziet er prachtig uit af!!!!

Groet Toos.

Hennie zei

Dit wordt weer een mooie fleurige quilt ! ! ! Succes met je nieuwe project.

Groeten Hennie.

KijkDaarIs zei

ja dat is een leuke quilt...met van die mooie stofjes...en kleuren...
geniet er maar lekker van...fijne dag

carina zei

Ooh spannend mieuwsgierig naar hoe de quilt gaat worden eeehh bloemen mand? Groetjes carina