woensdag 12 september 2012

We gaan er weer tegen aan

Nu het gedaan is met het mooie weer komt er weer meer uit mijn vingers. In de tuin hoeft niet zo veel meer te gebeuren dus meer tijd voor de lapjes.
En omdat er ook twee AFFO's zijn heb ik toch niet het idee dat ik er met de pet naar heb gegooid.
 
Het middenstuk van de Fleur Rouge is klaar. Alleen nog even op maat snijden en dan kunnen de randen er aan.
 
 
 
Die zet ik er met de naaimachine aan. Lekker vlug.
 
Er is ook weer een en al bedrijvigheid op de bouwplaats. Vier huisjes zijn er al weer gemaakt. Zoals deze:
 
 
 
En deze:
 


Ik weet nog niet op welke plaatsen die komen, want dat ga ik later bekijken. Eerst ga ik er een heleboel maken die ik al voorgeknipt heb en dan ga ik de kleuren verdelen. Dat lijkt me het handigste. Anders blijf ik aan het stoffen zoeken naar de juiste kleur. Het kan dus zijn dat jullie zes paarse huisjes achter elkaar te zien krijgen en dan weer zes rode. Het is niet anders. Voorlopig kan ik nog wel even door want ik ben pas op de helft en ik loop twee maanden achter met de bouw. Dus eerst wil ik hier mee verder gaan.
 
Om het niet eentonig te laten worden zal ik ondertussen ook andere dingen laten zien, o.a. de randen van de Fleur Rouge.
 
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Quiltendewilma zei

Wat een schattige huisjes,...
Je bent met mooie projecten bezig,..

Anoniem zei

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI, RITA.

Groe Toos.

Mascha zei

Wat een leuke huisjes en je blok is ook al zo mooi.
Groetjes, Mascha