woensdag 21 november 2012

Update Rudolph

Even een klein berichtje over de vorderingen van Rudolph en Co.
Er zijn inmiddels 6 blokken aan elkaar gezet en het ziet er al leuk uit. Ik heb rode sashings ertussen gezet die t.o.v. elkaar verspringen.


Zo krijgt het een scrappy uiterlijk.

 
Eindelijk een bestemming voor het leuke kerststofje met de candy-canes. Dat lag al jaren in de kast en ik heb de andere rode lapjes daar op aangepast. Het heeft wel weer een hoog stippen- en ruitjesgehalte.

Nu de andere drie blokken er nog aan zetten en eens prakkizeren over de rand.

Fijne dag!


5 opmerkingen:

lia zei

Wat wordt dat een gezellige kerstquilt,ik ben benieuwd naar de rand.
Groetjes Lia

Margreet zei

Wat een leuke kerstquilt Rita ! Stond wel eens in de Quiltmania, of niet ? Heel gezellig, ga je hem afmaken voor deze kerst ?

Anoniem zei

Wat een leuke quilt wordt dat, erg leuk met die rode kerststof er tussen. Voor de rand krijg je vast ook nog wel een helder idee;))

Groeten Miny

Wilma Kuin zei

Oh wat een schatje!!! Ik wil nu ook,..

belarmina zei

muy muy guapo!!!!! me gusta
saludos