dinsdag 27 november 2012

Zonder foto's.

Deze week MOET de rand er aan, zodat ik hem aankomend weekend kan sandwichen. Dan moet ik natuurlijk niet nog meer werk op de hals gaan halen. Ik vond het nl. wel leuk om de namen van de rendieren op de quilt te borduren. Daar ben ik wel een dag mee zoet gehouden.Toen ik laatst op Pinterest aan het rondstruinen was kwam ik een leuke foto tegen met de namen van alle rendieren erop. Ik vond het wel een leuk idee om die in de quilt te verwerken.
 
Omdat ik niet zo'n ster ben in het uit de losse pols schrijven heb ik de namen eerst overgetrokken op
overtrekpapier.
 
 
 deze op de stof gespeld en zo de letters geborduurd. Als je klaar bent scheur je het papier weg.
 
 
En dan komt het er ZO uit te zien.
 
 
En nu zijn jullie natuurlijk benieuwd naar de andere namen, want Rudolph kennen we natuurlijk allemaal wel.
 
Daar zullen jullie nog even op moeten wachten want ik krijg nu het bericht van Blogger dat ik geen foto's meer op het blog kan plaatsen omdat ik mijn opslaglimiet heb bereikt. Het lijkt wel een epidemie want dat ben ik vandaag al verschillende keren tegengekomen bij de collega-blogsters. Dit wordt dus een blog zonder foto's. Niks aan dus.
Eens kijken wat we daar aan moeten doen.
Dus nog even wachten op de andere foto's.
 
Fijne dag!
 
 


2 opmerkingen:

Monica zei

Oh, wat leuk die naam er op. Inderdaad ben ik stik nieuwsgierig naar de andere namen, ik wacht vol spanning af (gelukkig heb je voor een naam geen foto nodig :-))

Wilma Kuin zei

Wat leuk de naam erop,...