dinsdag 18 december 2012

Huisje voor Robin

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar hier vliegen de dagen voorbij. We zitten in de donkere dagen voor Kerst en dat is goed te merken, Wat blijft het 's morgens lang donker.
Ik heb dan ook meestal de hele dag de kerstverlichting aan. Gezellig!
 
Vandaag wordt er weer een feestje gevierd want Robin is vandaag 1 jaar geworden.
 
 
We hebben een druk jaar met hem achter de rug maar hij is nu toch rustiger geworden, gelukkig.
 
Ik werk nog steeds stug door aan de huisjesquilt. al gaat het niet zo vlot. Ik krijg hem dit jaar niet af,
maar volgend jaar ga ik gewoon verder. Dat is niet de bedoeling geweest van het project maar nu moet ik het hele jaar natuurlijk wel volmaken. Ik maak ook echt niet elke dag één huisje. De ene dag maak ik niks en de andere dag maak ik er tien bij wijze van spreken.
 
Dit is het huisje voor Robin. Een bruin huisje met rode bloemetjes.
 
 
Was de maand december maar twee keer zo lang want ik wil nog zo veel leuke kerstspulletjes maken.
 
Deze eland is al wel klaar en komt ons gezelschap houden deze Kerst. Als pakketje gekocht bij Bep en binnen een dag gemaakt.
 
 
Verder probeer ik steeds een paar draadjes te quilten aan de Rudolphquilt. Als die dagen maar niet zo kort waren . . . . . .
 
Fijne dag!
 


3 opmerkingen:

Grit zei

Oh, ein süßer Hund, ein tolles Haus und ein süßer Elch.
Liebe Grüße Grit

Suuske zei

Proficiat Robin! Je krijgt een poot van Jules.

Wat eens schattig elandje heb je gemaakt, past ook helemaal bij je Rudolphquilt. Ik snap het wel dat je de huisjes niet afkrijgt dit jaar, je bent ook met zoveel leuke andere dingen bezig. Bij mij gaat het ook niet lukken, ach, gaan we volgend jaar toch gewoon nog even verder.

Groetjes, Suzanne

KijkDaarIs zei

wat ziet het er toch leuk uit!!..en ja de tijd vliegt....
Fijne dag