maandag 31 december 2012

Oudejaarsdaghuisje

Nog een paar uurtjes en het jaar 2012 is al weer voorbij.
2012 het jaar van de huisjes.
 
Vandaag het laatste speciale huisje. Het huisje is gemaakt van een zwart stofje met sterretjes en dat moet natuurlijk het vuurwerk om middernacht voorstellen.
 
 
Daar ben ik op 1 januari ook mee begonnen en zo is de cirkel weer rond.
 
Dit was het laatste speciale huisje en vandaag zou dus de top af moeten zijn. Dat is niet het geval. Ik moet er nog heel wat maken maar gelukkig staat ons weer een heel nieuw jaar te wachten zodat ik de rest nog wel kan inhalen. Dat zijn de gewone huis-, tuin- en keukenhuisjes dus die zal ik t.z.t.wel eens laten zien.
 
Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een goed en gezond 2013 en natuurlijk een heel creatief nieuw jaar.
 
 
 


5 opmerkingen:

lia zei

Jij en je familie ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013.
Groetjes Lia

Hennie zei

Een hele gezellige avond en de beste wensen voor 2013 ! ! !

Groetjes Hennie.

Anoniem zei

Een heel gelukkig EN gezond 2013!!

Groet Frato.

Conny's-blog zei

Jij ook een goed en creatief 2013 en lekker doorgaan met je huisjes toch...........liefs.Conny

Supergoof zei

De huisjes zijn geweldig!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)