zaterdag 12 januari 2013

Civil War Tribute quilt


Deze hadden jullie nog van mij tegoed. De foto van de Civil War Tribute. Op de foto lijkt hij niet zo groot maar in het echt is hij enorm.
Ik heb nog gezocht of de maat van de afgewerkte quilt erbij staat op het patroon, maar kon het niet vinden.

Als jullie goed naar de foto in het vorige berichtje hebben gekeken, heb je vast gezien dat er een fout was geslopen in het blok. Eén onderdeeltje had ik niet goed eraan gezet, Laat ik nu net DAT blok op de foto hebben gezet. Misschien maar goed ook anders was ik er nooit op tijd achter gekomen. Bedankt Lia, dat je me gewaarschuwd hebt.
Nu kan ik het nog op tijd veranderen.

Fijne dag!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

mieke zei

Heel mooi en hele mooie kleuren.

Grit zei

Wonderful. This looks great.
Liebe Grüße Grit