dinsdag 15 januari 2013

Deze ligt er ook nog

De Fleur Rouge. Ik zag een beetje tegen de tweede rand op. Maar gisteren er toch maar even voor gaan zitten en het ging nog lekker snel ook. De tweede rand zit er nu ook aan en het paste nog precies ook. Ik heb nog steeds problemen met foto's plaatsen en op de verschillende blogs lees ik dat wel meer mensen er last van hebben. Zo krijg je ook steeds verschillende oplossingen aangereikt, die ik dan maar probeer. Ik kan nu op verschillende manieren foto's plaatsen maar nog steeds niet op de oorspronkelijke manier. Bij Picasa kan ik maar één foto per berichtje plaatsen. Nu even een andere manier proberen.

 
Maand 3 van de Civil War Tribute is ook al af. Twee grote blokken van 18 inch en twee iets kleinere blokken van 12 inch. Lekker alles gemaakt op de naaimachine. Eens kijken of ik dit tempo erin kan houden dit jaar. Een goed begin is het halve werk. En als Blogger iets aan dat probleem van de foto's zou doen, zou helemaal geweldig zijn. We wachten maar weer af.

Fijne dag!

5 opmerkingen:

Monica zei

Mooi wordt jouw Fleur Rouge, en leuk als je ineens met de randen zo opschiet hè.

Anoniem zei

Fleur Rouge, PRACHTIG!!!!

Gr.Toos

Anoniem zei

Fleur Rouge, PRACHTIG!!!!

Gr.Toos

Wilma Kuin zei

Prachtig!!

Pauline zei

Oh la la! Die Fleur Rouge is wel erg mooi! Fijn dat je doorgebeten hebt en die rand er nu om hebt zitten.
Je CWT blokken zijn ook erg mooi.