maandag 28 januari 2013

Het is alweer een poosje geleden

dat ik iets geschreven heb en dat komt omdat ik niet zo veel te vertellen heb. Ik ben nog steeds bezig huisjes te maken en om nu elke keer een foto te laten zien wordt een beetje eentonig.

 
Er zijn nu weer zoveel huisjes af dat ik drie rijen aan elkaar kan zetten.

En ik ben er nog lang niet maar dat is niet erg. Ik vind het huisjes maken nog steeds erg leuk. Steeds maar weer stofjes opduikelen uit de voorraad die nog niet eerder voor een huisje gebruikt zijn en dan de kleuren ook nog een beetje eerlijk verdelen. Verder heb ik de hexagonnen weer opgepakt. Die kunnen ook aan een lange rij aan elkaar worden gezet.

 
En de Fleur Rouge? Hoe staat het daar mee. Daar is rand no. 3 ook aangezet. Voor deze rand moest ik 80 ecru vierkantjes aan 80 groene vierkantjes van 2 inch zetten.

 
Ja, dan wordt het wel eens eentonig en dan ga je de fout in.

 
Uithalen maar weer en verder gaan. Maar uiteindelijk zitten de randen eraan.

 
Hier nog een foto van dichterbij.

 
Ik heb randen no. 4 ook al klaar, ik moet ze er alleen nog aan zetten. Dat bewaar ik maar voor de volgende keer. Nu ik het zo opsom heb ik toch nog wel een hoop gedaan. Zoals jullie zien zit het nog steeds niet goed bij Blogger. Ik kan nu wel weer foto's plaatsen. Maar nu heb ik moeite met de indeling van de tekst en de ruimte tussen de zinnen en de foto's. Alles gaat nu achter elkaar door.

Fijne dag!

11 opmerkingen:

Grit zei

Wonderful. I love your houses.
Liebe Grüße Grit

At My September Cottage zei

Hello Ria! I really like the quilts you make and the fabrics you use. Your houses are lovely as is your hexagon quilt. Have a good week and thank you for your comment on my blog, Ann

Pauline zei

Wat een leuke huisjes, lekker doorgaan!
Wat een gezellige hexagonnen, wat een leuk project.

Marians Quiltblog zei

Leuk zijn je huisjes Rita. Maar de fleur beauty is ook een snoeppie hoor. Fijne dag vandaag.
Groet Marian

lia zei

Nou de huisjes mag je zeker laten zien die zijn zo mooi en de andere projecten ook.Fijne dag
Groetjes Lia

Suuske zei

Aah, de Fleur Rouge! Wat is dat toch een plaatje en met iedere rand eromheen wordt ze mooier en mooier. Lijkt me een heerlijk werkje.

En jij gaat ook rustig door met de Huisjes, ze blijven leuk.

Groetjes, Suzanne

sylvia zei

prachtig die fleur Rouge en de manier waarop jij je huisjes maakt, in één kleur met lichte sashings vind ik erg mooi!! Ik ben wel blij dat de mijne een affo is.......;)
succes verder!

Anoniem zei

Wordt ERG MOOI Rita!!!
Groet Toos.

Miny zei

De huisjes houden mij ook nog wel even bezig, leuk worden ze.

Groeten Miny

Monica zei

Wat laat jij weer veel mooie dingen zien waar je aan bezig bent. Jouw huisjes worden ook leuk, die liggen bij mij al een tijdje stil maar zal ze binnenkort weer eens oppakken

Manuela zei

A lot of wonderful things.
The Houses are beautiful.

Have a nice day, Manuela.