zondag 13 januari 2013

Jeugdfoto

 
Posted by PicasaIk heb al verscheidene jeugdfoto's langs zien komen op de blogs. Altijd leuk om te zien.
Daar kan ik natuurlijk niet bij achter blijven.

Aangezien er niet zo veel foto's zijn van mij uit die tijd was ik vorig jaar aangenaam verrast toen
mijn jeugdvriendin een foto van mij plaatste op Facebook voor mijn verjaardag. Diezelfde vriendin had ik een paar maanden daarvoor weer terug gevonden via Facebook.

De foto is genomen op het stoepje voor mijn toenmalige huis. Vriendin had net een fototoestel gekregen en kiekte alles wat los en vast zat.
Ik denk niet dat ik daar 21 was, ik denk iets jonger. 17 0f 18. Maar zoals ik al zei: er zijn niet zo veel foto's van mij uit die tijd.
In die tijd verfde ik mijn haar met henna, vandaar die oranje gloed. Haarverf was toen alleen nog in de kapsalons bekend volgens mij.
De foto is niet zo scherp en ik sta er raar op. Dat komt omdat ik er een beetje stoer op wilde staan en een soort grassprietje in mij mond heb.

: - )





 

5 opmerkingen:

betty prins zei

Een echt stoere foto, leuk dat je zo een vriendin weer vond via facebook!

Monica zei

Oh, wat een leuke foto, en dat haren verven... ha ha, ik blondeerde het met watersstofperoxide (90%!), ik geloof dat je dat tegenwoordig niet eens meer kunt krijgen

Balsemien zei

Leuk die foto, vooral door wat je over de foto vertelt , het verven van het haar en het grassprietje krijgt het meisje een gezicht. Ook bijzonder dat je deze foto kunt laten zien door een vriendin die je weer op FB hebt ontmoet...

mieke zei

Grasspriet of niet, het is gewoon een leuke foto van toen.

Suuske zei

Leuke foto hoor Rita! Ook ik heb niet zoveel foto's uit die tijd. Wat een verschil met nu hè, mijn dochter maakt voortdurend met haar telefoon foto's, van alles en iedereen maar ook heel veel van zichzelf!

Groetjes, Suzanne