dinsdag 26 februari 2013

Even een up-date

 
De maanden 5 en 6 van de Civil War Tribute zijn eindelijk klaar.
Hoewel het grote blokken zijn zijn ze toch wel bewerkelijk. Alle puntjes moeten goed tegen elkaar komen. Dus er is heel wat losgetornd en weer aan elkaar gestikt. Maar hier zijn ze dan eindelijk.
 
Maand 5
 
 
Deze combinatie van stoffen zou ik zelf nooit uitgekozen hebben maar het resultaat is toch wel leuk geworden.
 
 En maand 6
 
 
Vam elk blok moesten er 4 stuks gemaakt worden. Dus na 1 blok was het leuke er wel af en wilde je eigenlijk weer wat anders, maar daar heb ik niet aan toegegeven.
 
Wel heb ik gauw even tussendoor twee huisjes in elkaar gebouwd want dat moet ook doorgaan. Zoals je ziet heb ik alleen aan de bovenkant de sashings eraan gemaakt. De andere maak ik eraan als ik weet welke huisjes naast elkaar komen. Dan zet ik ook de cornerblokjes ertussen, zodat ik verschillende kleuren naast elkaar krijg.
 
 
Maand 7 is al uit de kast gehaald. Daar ga ik nu mee aan de slag. Van dit blok moeten er 8 (acht!) stuks gemaakt worden.
 
Dus werk genoeg.
 
Fijne dag!

4 opmerkingen:

belarmina zei

están genial!!!!! me gustan
saludos

Suuske zei

Mooi hoor Rita!
Het voordeel van dezelfde blokken maken is wel dat het steeds gemakkelijker gaat maar een beetje saai is het wel. Tenminste, als je dezelfde stoffen moet gebruiken. Ik ben nu bezig met bloemen, daar moet ik er 16 van maken. Een pittig klusje (voor mij)met de ronde vormen maar ik merk dus wel dat het steeds gemakkelijker/sneller gaat.

Groetjes, Suzanne

Monica zei

Leuk worden die blokken, en je huisjes ook, leuke kleuren

Pauline zei

Mooie blokken, dapper dat je meerder malen dezelfde blokken maakt, het resultaat zal straks prachtig zijn.
Lieve huisjes!